eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty
   PRZERWA W DOSTĘPIE D0 USUŁG BANKOWYCH
Drodzy Klienci, w związku ze zmianami w infrastrukturze informatycznej, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz przygotowania się na te zmiany. Kliknij tutaj do pełnej informacji] aby dowiedzieć się więcej.
Przepraszamy za niedogodności.