Logo

WAKACJE KREDYTOWE
WAKACJE KREDYTOWE

Zapraszamy do zapoznania się z informacją na temat ustawowych wakacji kredytowych: ..:: wakacje kredytowe ::..
UWAGA!!!
UWAGA NA OSZUSTÓW!!!

Obserwujemy nasilający się trend w regionie w postaci próby podszywania się pod Pracowników Banku.

Pracownik Banku dzwoniąc do Klienta:
- NIGDY nie będzie prosił o podanie danych logowania i hasła do bankowości internetowej,
- NIGDY nie będzie prosił o podanie pełnych danych dotyczących instrumentów płatniczych (np. karty płatniczej),
- NIGDY nie będzie prosił o podanie danych autoryzacyjnych dotyczących transakcji, np. kodów SMS do zatwierdzenia operacji na rachunku,
- NIGDY nie będzie prosił o instalację dodatkowej aplikacji na komputerze/telefonie klienta takich jak np. AnyDesk lub TeamViewer Quick Support.

Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią komunikatu na stronie: ..:: komunikat ::..
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Zasady bezpiecznego korzystania z systemu - zasady
  • Szczegółowe informacje o zagrożeniach - aktualności ZBP